KONTAKT OS
Hvad kan vi hjælpe med?
PARTYNINJAS KUNDESERVICE
kundservice@partyninja.dk
OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Kan jeg ændre/afbestille en ordre?
Hvis ordren ikke er pakket, kan vi ændre eller annullere den. Lageret er dog lynhurtigt til at pakke ordrerne, så send en mail til kundservice@partyninja.dk. Skriv "Afbestilling" i emnefeltet for hurtigere behandling.
Hvor hurtigt svarer jeres kundeservice på e-mails?
Vores kundeservice er bemandet 365 dage om året, hver dag i ugen.
I dagstimerne får du noralt svar på din henvendelse meget hurtigt. Hvis du ikke har fået svar på din henvendelse inden for rimelig tid kan det være, at din e-mail er havnet i spam; dette sker desværre af og til. Med det samme efter du har sendt os en e-mail, bør du få et automatisk svar fra vores kundeservicesystem med et ærindenummer for din henvendelse. Hvis du ikke modtager et automatisk svar, er din e-mail ikke nået igennem til os, og vi vil i så fald bede dig om at sende din e-mail påny.
Jeg glemte at indtaste min rabatkode
Intet problem – alt, du skal gøre, er at kontakte os og give os dit ordrenummer plus den rabatkode, du ønsker at tilføje til din ordre; så ordner vi det for dig.
Jeg vil returnere et produkt / en ordre
For at returnere en eller flere varer skal du sende en e-mail til kundeservice; så sender vi dig nærmere information samt en returetikette til din returpakke. Returer sendes direkte til PartyNinjas lager og ikke til firmaadressen nedenfor.
Firmaoplysninger
"PartyNinja"
Purefun Commerce AB Org nr: 556744-5209
Mossvägen 10, 31441 Torup